| « 11.01.2009 Kuntopyörää, kuntopiiriä ja AKPta | 07.01.2009 Kuntopyörää ja AKProta » |
Jan
10
Perjantain kunniaksi toin kaupasta (K-Kauppatie Kauhavan taajamassa) Beef Jerkyä(orginal ja smoked). Söin ne siinä iltapäiväunta odotellessa. Unien jälkeen 2*20*6 AbKingPro:ta, 2*20*selkäliikettä, 2*4 viiden kilon käsiliikkeet ja päälle vähän yli tunnin kuntopyörä.
Sykemittari oli päällä siis vain pyöräillessä.
1 h 12 min / 1h 9 min, 122 / 131 l/min, 751 kcal.
Ja sitten se kolmas pussi Beef Jerkyä (teriyaki), myös syntisen makuisia, voin kertoa. Join myös Jamesonin lopun, melkein pullollisen calvadosia ja useita oluita. Ei taida painolukema alkaa huomisaamuna 105:llä ![]()
Recent Comments