| « 05.08.2012 Kuntopyörää | 28.05.2012 Kuntosalilla pitkästä aikaa » |
Jun
30
HotWing-ajelun jälkeen jalat, kädet ja selkä olivat sen verran hapoilla, että ajattelin edes jalkojen saavan vähän tarvitsemaansa jälkiliikuntaa, kun käyn pyöräilemässä pienen lenkin. Pumppasin Tunturin renkaisiin ilmaa, säädin vähän vaihdevaijereitä ja käväisin Voltissa kääntymässä. Hiki tuli tässäkin hommassa ![]()
Recent Comments