| « 25.09.2008 Ei pyöräilyä vaan sählyä | 20.09.2008 PowerPark, Voltti, Köykkäri, Keppo » |
Sep
22
Maanantai-iltana, ettosten jälkeen, lähdin polkupyörälenkille, koska pietarsaarelaisten viimeinen maanantaiajelu oli viime viikolla. Huomenna sitten menen Mc Club Härmä r.y:n tämän kesän viimeiselle tiistaiajelulle :-)
Ensin Jepualle, oikein Silvastiin asti ja sitten Köykkärin puolta Volttiin. Pimeäkin ehti tulla, lähdin vasta 19.30 ja loppumatkasta olisi saanut olla jo vähän paksummat hanskat.
1 h 47 min/ 1 h 38 min, 120 / 131 l/min, 1094 kcal
Recent Comments