| « 29.05.2011 Pyöräilemässä | 17.05.2011 Sirkkulassa pyörällä » |
Pohjanmaalta palattuani lähdin illansuussa vielä pyöräilemään ja koska tuuli tuuleksi etelästä reitiksi valiintui sama kuin tiistaina, joskin ajelin Perniöntietä jonkinverran kauemmaksi.
Tämä pyöräilymatka jaksoi nostaa minut hetkellisesti kilometrikisassa joukkueemme ykköseksi, mutta heti aamulla oli joukkuetoverit päivitelleet omat pyöräilynsä ja minä putosi ainakin kolmanneksi (tai neljänneksi) ![]()
Kuviakin kamera otti reitiltä noin 5 sekunnin välein 700 kpl.
Yhdistin ne JPGvideo-ohjelmalla 353 Mt suuruiseksi .avi-videoksi, jossa kuvia on 3 kpl/s.
Muunsin sitten sen WindowsMovieMakerilla .wmv-videoksi ja koon pienensin noin 15 Mt:uun.
Tästä videoon
Ja tästä samaan videoon YouTubessa
1 h 47 min / 1 h 34 min, 128 / 148 1/min, 1228 kcal 40%, 28,4 km, 17,2 / 44,2 km/h, 77 /96 1/min
Recent Comments