| « 20.4.2010 Pyörä tuli kuntoon ja eikun testaamaan | 09.04.2010 Kuntopyörää » |
Apr
17
Eipä ole paljon hurrattavaa tämä kevään pyöräilyn aloituksesta, en päässy kuin vajaan kilometrin kun pyörästä katkesi poljinkampi! Hiukkasen teetti seuraavalla viikolla töitä, jotta sain ensin tyngän irti keskiöstä ja sitten haettua uuden kammen BikeServicestä. Hintaa ei kammella loppujen lopuksi ollut kuin 8 euroa, mutta olin jo yhdessä tai kahdessa vaiheessa valmis ostamaan uuden pyörän, jotta pääsisin tästä murheenkryynistä eroon ![]()
9 / 1 min, 100 / 112 l/min, 61 kcal 60%, 0,9 km, 8 /25 km/h, 7 min, 63 / 78 1/min
Recent Comments