Kävin pienllä pyörälenkillä, vaikka ilma oli viileähkö ja hiukan tuuleksikin. Lisäksi sykemittari on vuosihuollossa, joten dataa ei kovin paljon lenkistä jäänyt. Kuvia kamera kyllä räpsi, joten niitä saattaa YouTubeen tulla
43 min, 8,95 km
Recent Comments