| « 08.09.2008 Keppo, Köykkäri | 02.09.2008 Voltti » |
Sep
06
Eilisen PowerParkin mikroautoilla ja Jääskän Loman mökin saunalla suoritetun virkistäytymisen jälkeen olo ei ollut vielä tarpeeksi virkistäytynyt, joten lähdin heti pian aamupalan jälkeen eli klo 14.00 pyörälenkille.
Ensin Jepualle sitten palan matkaa kohti Pensalaa, mutta en lähteny kiertämään Jussilan lenkkiä vaan palasin takaisin Jepualle ja kiersin tuota puolen jokea Kepooseen asti ja sitten kotiin.
Sykettä ei saanut oikein nostettua kuin vasta loppumatkasta, olo oli varmaan liian virkistäytynyt :-)
1 h 53 min / 1 h 10 min, 111 l/min, 121 l/min, 991 kcal.
Recent Comments