| « 06.07.2010 Taas kirkolla | 01.07.2010 Melkein kirkolle asti » |
Jul
05
Ensin pesin Hondan uudella painepesurilla, kyllä kävi sutjakasti ![]()
Sitten polkupyörällä kirkolle, ensin Fastemsin oven taakse, mutta kun siellä ei ollut ketään niin poljin Komasille katsomaan Aulista. Siellä huilattuani ja Siwasta haetun kylmän Koffin avulla oli mukava lasketella myötätuulessa Ekolaan.
53 / 49 min, 124 / 134 1/ min, 544 kcal 50%, 13,3 km, 15,8 / 20,5 km/h, 71 / 87 1/min
ja paluumatkalla
44 /36 min, 123 / 136 1/min, 447 kcal 50%, 13,2 km, 21,8 / 31,2 km/h, 74 / 88 1/min
Recent Comments