| « 08.03.2012 Sulkapalloa | 04.03.2012 Kuntopyörää » |
Mar
16
Hankin KuntoPeimariin 10 kerran avainkortin ja teimme ohjaajan kanssa minulle sopivan harjoitusohjelman.
Kymmenen eri laitetta/liikettä ja niihin haettiin sopivat painot ja muut asetukset.
Ja nyt ei kun rautaa pumppaamaan ![]()
Ensin poljin 15 min kuntopyörää, sitten jalkaprässi, etureidet, alatalja, pystypunnerrus, alaselkä, rintapenkki, käsiojentajat, käsikoukistajat (onko nää ne hauikset), kyljet/vatsa ja vatsarutistus.
Sitten vielä varttitunti kuntopyörää jäähdyttelyyn ja lopuksi jalkojen venyttelyä parilla vehkeellä. Puolitoista tuntia siinä menee, keskisyke ei kovin korkeaksi nouse, kuntopyörän päällä se käy korkeimmillaan.
1 h 26 min / 53 min, 114 / 133 1/min, 791 kcal 55%
Recent Comments