| « 18.7.2014 Tuohisalossa | 5.7.2014 LänsiUudellamaalla » |
Perjantaina lähdin ajelemaan kohti pohjanmaata, hermot kesti kanssaautoilijoiden käyttäytymistä 3-tien moottoritiellä melkein Hämeenlinnaan asti eli Janakkalassa siirryin ajamaan vanhaa tietä. Kävin vielä syömässäkin Tiiriön ABC:llä, jotta ne pahimmat törtöt ehtivät mennä jo ohi. Ruokailun jälkeen olikin sitten liikenne paljon rauhallisempaa ja ajelin 3.tietä aina Jalasjärvelle asti, Juustoportissa pysähdyin juustokahveille välissä tottakai. Seinäjoella oli jotain hässäkkää, taisi olla Tankomarkkinat, mutta siellä en pysähtynyt ja ajoin Ekolaan suoraan lättypöytään.
Sunnuntaista luvattiin helteistä, niinpä lähdin ajelemaan takaisin päin jo aamusta suorinta eli samaa tietä kuin tullessa. Helteestä ei ollut tietoakaan, mutta ei nyt vilukaan matkalla tullut.