| « 04.05.2012 Pohjanmaalle | 28.04.2012 Härmään ja takaisin » |
May
03
Ensin keskustaan, Halikko, palan matkaa Kokkilantietä ja sitten takaisin Riikkiin tankkaamaan. Uudelleen Kokkilaan, mutta lautta oli vastarannalla eikä elettäkään takaisintulosta, joten lähdin ajelemaan kohti Sauvoa. Sitten Kemiö, Mathiltendal (tjsp), Teijo ja Salo. Siinähän sitä oli lenkkiä sunnuntaille ![]()