| « 27.08.2010 Pohjanmaalle | 15.08.2010 Jälleen takaisin Saloon » |
Aug
22
22.08.2010 Sunnuntaiajelulla Varsinais-Suomessa, Uudellamaalla ja vähän Hämeessäkin
UncategorizedAdd commentsTuuleksi sen verran reippaasti, ettei huvittanut lähteä polkupyöräilemään, mutta mopoiluun keli oli mitä parhain.
Reitti kulki jotenkin näin: Rekijoki, Kiikala, Suomusjärvi, Nummi, Pusula, Ikkala, Vihti, Olkkala, Vaskijärvi, Läyliäinen, Loppi, Lautaporras, Kaukjärvi, Forssa, Ypäjä, Loimaa, Mellilä, Koski, Kuusjoki ja taas Salo.
Mukava reissu tuttujen pätkien lisäksi melkoiset pätkät uusia hienoja mutkateitä. Varsinkin Vihti - Loppi välillä oli melko maukasta mutkatietä todella pitkästi. Pyöriä tuli aikapaljon vastaan, mutta kyllä oli autojakin varsinkin isommillla teillä.