| « 15.06.2014 Jälleen takaisin Pohjanmaalle | 6.6.2014 Jälleen takaisin Pohjanmaalle » |
Viikolla tuli hiukkasen ajeltua HotWingillä, Anssikin sai taas kyytiä, kerran kävin Roadhousesta hakemassa Hondalla Subsämpylän, mutta muuten aika kului lepäilyssä, maitokärryjen entisöinnissä, ruohon leikkuussa, lepäilyssä, kottikärryn renkaan ilman pitämättömyyden ihmettelyssä, lepäilyssä, auto- sekä mopotallin siivouksessa sekä olutpurkin hiljaisen avauksen harjoittelussa (Maija kertoi heräilevänsä öisin kun avaan olutpurkin yläkerrassa) :oops:
Perjantaina kuitenkin lähdin suunnistamaan kohti Korsoa ollakseni pääkaupunkiseudulla lauantaista sulkapalloturneeta sekä Polvien tupaantuliaisia varten. Ajelin valtatietä 19 aina Koskuelle asti (Sjoella tankkaus), sitten Ylivalliin jossa alkoi satamaan senverta reippaasti, jotta vedin sadepuvun päälle. Alavalli, Kalakoski, Kihniö, Niskos, Itä-Aure, Kuru, Ylöjärvi ja sitten kiroillen 3-tietä Hyvinkäälle, Tuusulassa kävin Alkossa ja S-marketissa sitten kotiin. Kiroilut moottoritiellä aiheutti ne samat vanhat tutut kanssa-autoilijat, jotka ajavat moottoritiellä vasenta kaistaa 115 km/h, satoi tai paistoi.
Tällä kertaa en ohittanut oikealta kuin kaksi autoa, mutta yhdelle puhelimeen puhuneelle harmaa- sekä lätsäpäiselle Alfa-kuljettajalle pidin melko pitkän saarnan viimein hänen rinnalle/ohitseen päästyäni, siitä mitä mieltä olen hänen auton kuljetuskyvystään/taidoistaan. Toivottavasti kyseinen kuljettaja ottaa tästä opikseen; siirtyy takapenkille muiden kuljetettavaksi, repii ajokorttinsa ja/tai ampuu itsensä.