Käydessäni viikonloppuna Härmässä oli keli mitä parhain Dnepriajelulle, joten ei kun tallin ovet auki, Anssi kyytiin ja tien päälle. Anssin kyllästyttyä ajeluihin lähdin vielä käymään kirkolla, paluumatkalla alkoi hiukkasen kylmä puremaan sormia, mutta kyllä ne saunassa sitten lämpeni 