| « 08.10.2011 Kahvilla Sirkalla | 01.10.2011 Lauantaiajelulla » |
Oct
09
Kauniit ja lämpimät syyspäivät jatkuivat, niinpä ajelin Polveen syömään. 110-tietä Muurlan, Suomus- ja Lahnajärven läpi Hiidenniemelle, jonka jälkeen moottoritielle. Siitä sitten KehäIII:lle ja sitten 3-tietä Nurmijärvelle.
Takaisin ajelin Perttula, Selki, Nummela, Hiidenniemi ja sitten 110-tietä Saloon.